Bent u ontevreden over de behandeling van uw zorgverlener? Controleer dan eerst of de zorgverlener of de zorgorganisatie van de zorgverlener bij de klachtenregeling van DOKh aangesloten is.
Ongeacht de reden kunt u zich niet goed behandeld voelen. Wij helpen u graag met het oplossen van het probleem. In onze klachtenprocedure is stap voor stap beschreven wat u kunt doen en wat wij bij een klacht voor u kunnen betekenen.
Mocht u er nu toch niet uitkomen, dan faciliteren wij een geschilleninstantie die zich over de melding zal buigen en hierover een beslissing zal nemen. Deze geschilleninstantie is erkend en voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).
Stap 1.
Vul
uw gegevens, de naam van de zorgverlener en de omschrijving van uw onvrede in en verstuur.
Stap 2.
Wij
nemen binnen een week contact met u op om uw melding te bespreken.
Stap 3.
De
vervolgstappen overleggen wij altijd eerst met u.